برسی نشان محصولات و فروشندگان و نحوه دریافت مدال ها

در این نوشته قصد داریم به معرفی و برسی مدال های محصول و نشان های فروشندگان بپردازیم.

تا به امروز در این مارکت 4 مدال محصول و 8 نشان مخصوص فروشندگان وجود دارد، که در زیر هر یک را معرفی می کنیم و نجوه دریافت آن هارا می گوییم.

توجه داشته باشید برای کاربران مدال های جدا در نظر گرفته شده که نیاز به توضیح ندارد و فقط به برسی نشان فروشندگان می پردازیم.

 

برسی و معرفی مدال محصولات

 

  1 – مدال تایید اصلات محصول :

این مدال که در اکثر محصولات سایت دارند به محصولاتی داده می شود که فروشنده آن دو شرط اصلی ارائه محصول یعنی سالم بودن محصول و اثبات دریافت سریع بروزرسانی ها را رعایت کرده باشد.

محصولاتی که این مدال را دارند را می توانید با خیال راحت از سالم بودن و دریافت بروزرسانی ها خریداری کنید.

 

2 – مدال ایرانی بودن محول :

این مدال نشان دهنده ایرانی بودن کامل محصول است. توجه داشته باشید که این مدال به محصولاتی فروشندگان آنها که علاوه بر فارسی و راستچین سازی، فاکتور شمسی سازی را هم رعایت کرده باید تعلق می گیرد.

از آنجایی که شمسی بودن محصولات برای خریداران ایرانی به علت ساده تر بودن کار با محصول امتیاز مثبت محسوب می شود، شمسی بودن یا شمسی سازی محصولات خارجی و یا ایرانی از نظر ما بسیار مهم هست و در صورت رعایت این فاکتور درصد سود فروشنده از آن محصول افزایش می یابد.

 

3 – مدال ویژه بودن محصول :

این مدال نشان دهنده بالاترین سطح کیفی نسبت به سایر محصولات در این مارکت است.

محصولات دارنده این مدال همه آزمون های بخش فنی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و تایید می شوند که فارسی و راستچین سازی و همچنین کارکرد کاملی دارند.

توجه داشته باشید این مدال به محصولات خارجی که فروشنده ایرانی آن اجدا از نسخه اصلی محصول، قبلیت های جدید افزوده باشد و یا باگ هایی که توسط سازنده خارجی آن رفع نشده اند را رفع کند و حتی بومی کردن محصول برای ایران(مثلا افزودن شهر های ایران یا درگاه ایرانی) انجام داده باشد تعلق می گیرد.

البته محصولاتی که این مدال را ندارند معنی اش این نیست که محصول کیفیت ندارد! این مدال در یک جمله: نشان دهنده یک محصول درجه یک و عالی است.

 

4 – مدال لایسنس دار بودن محصول

این مدال نشان دهنده محدود بودن استفاده از محصول فقط در یک دامنه می باشد. این مدال فقط در صورت تایید بخش فنی به محصولاتی داده می شود که یا ایرانی و یا ویژه باشند یعنی شما این محصول را در کنار یکی از دو مدال ایرانی یا ویژه خواهید دید.

 

 

 

برسی و معرفی نشان فروشندگان

1 – مدت عضویت :

این نشان مدت زمان عضویت فروشنده و قدمت همکاری فرد یا تیم را با این مارکت نمایش می دهد.

 

 

2 – فروشنده انحصاری :

این نشان به فروشندگانی تعلق می گیرد که محصولات خود را فقط در این مارکت به فروش برسانند.

همانطور که قابل حدس است ما برای این فروشندگان امتیازات ویژه ای در نظر گرفته ایم که گوشه ای آن ها را می گوییم:

افزایش درصد سود از هر محصول، کمک در فارسی سازی و راستچین سازی محصولات، کمک در تهیه محصول برای انتشار در این مارکت، تبلیغ محصول فروشندگان انحصار در تمامی رسانه های ما یا در همکاری با ما و…

 

 

3 – فروشنده ویژه :

این نشان به فروشندگانی تعلق می گیرد که اکثر خریداران محصولات آن فروشنده از خرید و پشتیبانی رضایت داشته باشند. همچنین برای فروشنده ویژه بودن فروشنده باید بیش از 3 محصول ویژه یا بیش از 2 محصول ایرانی داشته باشد. مشخص است که درصورت ویژه بودن فروشنده از امتیازات خوبی برخوردار خواهد بود.

 

 

4 – تعداد محصولات ویژه فرونشده :

این نشان تعداد حدودی محصولات ویژه یک فروشنده را نشان می دهد. در اصل تعداد محصولات ویژه یک فروشنده، مفهوم نخبه بودن فرد یا تیم را می رساند!

 

 

5 – تعداد محصول ایرانی :

این نشان را در مدال های محصولات هم دیده اید اما اینبار در قسمت نشان های فروشنده، تعداد محصولاتی ایرانی آن فروشنده را نشان می دهد.

توجه داشته باشید: این نشان صرفا فقط تعداد محصولات ایرانی فروشنده را نشان می دهد. نه جمع مدال ایرانی بودن محصولات آن فروشنده!

 

 

6 – تعداد فروش :

این نشان جمع فروش تمام محصولات فروشنده را نمایش می دهد.

 

 

7 – تاییدیه :

مفهوم این نشان کامل بودن پروفایل فروشنده و تایید شدن فروشنده به صورت کامل است یعنی فروشنده اطلاعات کامل خود را در اختیار تیم مدیریت گذاشته تا با دریافت این نشان اعتماد خریدران را جلب کند. پس فروشندگانی که این نشان را دارند محصولات و پشتیبانیشان بسیار قابل اعتماد تر خواهد بود.

 

 

8 – پشتیبانی 24 ساعته برای یک ماه اول پشتیبانی :

این نشان با بقیه نشان ها هم از نظر شکل هم مفهوم فرق داره.

دیدن این نشان یعنی فروشنده در یک ماه اول پشتیبانی آن محصول، تیکت هارا کم تر از 24 ساعت پاسخ می دهد.

شاید با خودتون بگین: حالا این چه کاریه که در یک ماه اول پشتیبانی محصول، تیکت هارو کم تر از 24 ساعت پاسخ بدید!  جواب: به خاطر جدید بودن محصول برای سایت یا کسب کار شما ممکنه سوالات یا مشکلاتی داشته باشید که سریع باید رفع بشن تا بتونید از محصول استفاده بکنید برای همین در یک ماه اول پشتیبانی محصول، فروشنده ای که این نشان را دارد کم تر از 24 ساعت پاسخ هر تیکت شما رو می دهد تا سریع تر مشکلتون رفع بشه.  بعد از یک ماه اول تا آخر زمان پشتیبانی، به خاطر حل شدن مشکلات شما در ماه اول و راه افتادن محصول برای شما تیکت ها را برای بیشتر وقت داشتن فروشنده و فشار نیامدن به فروشندگان، به 48 ساعت فرصت پاسخ افزایش پیدا می کند.

مثلا شما یک محصول خریداری کرده اید که 6 ماه پشتیبانی دارد، اگر فروشنده نشان بالا داشته باشد: 1 ماه اول جواب تیکت های مشتریان را کمتر از 24 ساعت می دهد و 5 ماه باقی مانده در 48 ساعت.

 

گوگل وردپرس | WP Google